poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Dlaczego „Lato w teatrze”?

Chcę się przekonać, czy to, co postanowiłam robić w życiu, jest adekwatne do moich zdolności. Teraz albo nigdy! Muszę spróbować wszystkiego, by później niczego nie żałować i nie błądzić. Poniekąd wiem, że jest to nieuniknione, ale będąc na scenie (grając), czuję satysfakcję z możliwości przekazania innym jakiejś historii, emocji czy odczuć. Przy czym cały czas się zaskakuję, realizuję, rozwijam.
Paulina

Interesuje mnie poznawanie świata od jego wewnętrznej strony. Zanim ugotuję potrawę skupiam się na składnikach potrzebnych do jej wykonania. Podobnie jest z teatrem. Co się dzieje, jakie emocje dotykają ludzi zanim pojawią się na scenie i wypowiedzą swoje pierwsze słowa.
Wakacje to odpowiedni czas by zająć się swoimi sprawami nie wiążącymi się wyłącznie z nauką. Jednym z moich pragnień było głębsze poznanie teatru i panującej w nim atmosferze poza momentem gdy jest odgrywany przygotowany wcześniej spektakl. Dodatkowo sama nie lubię dokładnie i ze szczegółami opowiadać obcym ludziom o moich odczuciach. Biorąc udział w warsztatach dowiem się, o ile inni uczestnicy będą otwarci na mnie o ich prywatnych emocjach, nie tylko moich. Będę w stanie porównać pracę każdej z grup; ich celach, zamiarach, osiągnięciach.
Ewelina

Za co lubię teatr?
Teatr jest dla mnie poznaniem człowieka innym, niż to, którego doświadczam na co dzień. W teatrze można zobaczyć aktorów, którzy grają sytuacje niespotykane przeze mnie w życiu. Kocham teatr właśnie dlatego, że mogę to zobaczyć, tego doświadczyć.  Natomiast sam budynek jest ważny dla mnie dlatego, że to w nim się to odbywa, że to odgrywanie w nim powstaje, do czego prowadzi długi proces przygotowawczy, a także, że pamięta on wiele tych sytuacji i ludzi, którzy przychodzili to zobaczyć.
Aleksandra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz